Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

ΜΠΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

-Πάμε να φύγουμε…..οι δυο μας….
-Για πού?
-Δεν ξέρω που…Πάμε….
-Θέλω ….αλλά….δεν έχω άλλο χρόνο…
-Εγώ έχω …..
-Σε παρακαλώ…Άσε με να φύγω….
Όμως
-Η επαφή και η μυρωδιά διεγείρει τις αισθήσεις και παίζει ύπουλα με το χρόνο….
-Μπορεί όμως η επαφή και η μυρωδιά να εξατμιστεί με το χρόνο….
-Δεν νομίζω…..Έχει καταγραφεί……

Σε αυτόν τον χρόνο έχω ανάγκη την επαφή και την μυρωδιά σου….
Κουλουριασμένη γύρω από το σώμα μου, την ψάχνω….Να αγκαλιαστούμε σφιχτά… Δυνατά ..Να νιώσω τα νύχια σου στο δέρμα μου…Να σε μυρίσω όπως το κουτάβι το αφεντικό του…Να σε δαγκώνω και να σε φιλάω εναλλάξ και να ρωτάω δακρυσμένη…Πονάς? ..Το βλέμμα σου να παγώνει και να με κοιτάς…. Και να με φιλάς πιο δυνατά…να με παίρνεις αγκαλιά πιο σφιχτά….Να μην μπορούμε να ανασάνουμε πια…Να μου στρίψεις τσιγάρο και να σου δίνω τζούρες με φιλιά….

-Σςςςς…….Ησύχασε μικρή μου και κοιμήσου…….
- Δεν μπορώ…Ακούω έξω την βροχή…Και όσο δυναμώνει όλο και πολύ την αποζητώ….
-Μπόρα είναι, θα περάσει…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: